wtorek, 30 kwietnia 2013

Mała rzecz a cieszy :)

Serduszka mam na myśli. 
Narobiłam ich juz troszkę, kilka sprzedałam, kilka rozdałam, troszkę jest nadal u mnie a wczoraj zrobiłam w nowej kolorystyce, na zamówienie Koleżanki. Oczywiście, jak to ze mną zwykle bywa, jak je uszyłam, zaraz zachciało mi sie zmienić kolorystykę mojej jadalni :) Tak samo było, kiedy uszyłam poduszki-kwiatki w niebieściutką krateczkę. Oczywiście na razie nie zmienię nic, bo mam zielone ściany. Nie znudziły mi sie jeszcze, ale są juz tak niesamowicie zniszczone przez chłoptysiów, że patrzeć nie mogę dosłownie. Niemniej jednak, jeśli pokusimy sie o ich pomalowanie, chyba wybiorę bardziej neutralny kolor. Zanim zaczęłam szyć, zakup nowych dodatków był raczej dużym kosztem, więc tego nie robiłam, teraz kiedy szyję, zmiana kolorostyki nie powinna być problemem :)A neutralne ściany dadzą mi naprawdę spore pole do popisu:)
Serduszka są w kolorze , który uwielbiam, brąz, ale nie taki typowy, tylko poszarzały jakby. Lubię takie klimaty, sa dla mnie takie sandynawskie, mogłabym miec ciuchy w tym stylu w szafie.Jako przykład wklejam jedną stylizację :)
 Jednak lubię tak naparwdę różne warianty. Mój kolorowy salon , jest np. zupełnym przeciwieństwem tych serduszek a też go kocham :)
A teraz przedstawiam jej wysokości serduszka, które tak mi zamieszały w głowie :)
Jeśli ktoś miałby ochotę, to moge takie uszyć, jak również są do przygarnięcia serduszka w innych kolorach, oraz tak naprawdę każde, jakie będzie Wam potrzebne.
Miłego dłuuugiego weekendu :)






takie ubranka mogłabym mieć w szafie


a taki mieć pokoik :)-a gdzies tam wisiałby moje serduszka :)




10 komentarzy:

  1. Witaj Kochana! Widze, ze szyjesz i szyjesz...super!
    Ja tez lubie takie skandynawskie klimaty, szczegolnie w wystroju wnetrz, ale z malymi dziecmi w domu jasne kolory sa poprostu niepraktyczne.
    Serduszka sa slodkie! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty kiedyś śpisz? :) zaszyta w serduszkach :) śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe cudeńka- serduszka. Widzę, że Ciebie wciągnęło na dobre :-)) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie są te serduszka
    zapraszam po wyróżnienie do mnie
    http://mojesizeplus.blogspot.com/2013/05/drugie-i-trzecie-wyroznienie-mojego.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te serducha:)
    Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne, bardzo romantyczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie zapraszam do mnie po wyróżnienie "The Versatile Blogger" http://edu-mata.blogspot.com/2013/05/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Ciebie bardzo serdecznie.Pięknie tworzysz-podobają mi się serduszka.Jeśli pozwolisz to rozgoszczę się na dłużej.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Miłego dnia,Jola

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, ale słodkie są te serduszka, bardzo mi się podobają i są na pewno świetnym dodatkiem. :)
    Kreatywna z Ciebie osóbka!

    Pozdrawiam, miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak widze takie rzeczy to zaluje ze nie potrafie szyc... musze to nadrobic:) naprawde pieknie tutaj:)

    OdpowiedzUsuń