wtorek, 23 kwietnia 2013

Wielkie Szycie w Ikea czyli Coś Dobrego :)

Jak wspomninałam w moim poście dotyczacym akcji Uszyj Jasia, wyszłam zza laptopa i wyruszyłam do Ikei 20 kwietnia. Zapakowałam maszynę do torby, zataszczyłam na przystanek i fruuu... Dziwnie mi było, bo jechałam sama, do obcych mi osób, to stresujące, ale postanowiłam, że jakby co-będę sobie siedzieć w kącie i szyć, bo to główny cel był przecież. Okazało się, że nie miałam się czego obawiać, były same fajne Dziewczęta. Skorzystam potem z listy i wkleje tu wszystkie Blogerki, które były na szyciu. 

Ikea postarała sie bardzo pieknie, podarowali 500 m materiału, poczęstowali obiadem, kawą, ciasteczkami, była zdrowa woda i przemiły prowadzący Szymon. Udostępniono także miejsce do szycia, które było działem jadalnianym, pomimo tego, iż mogło to miec wpływ na ilość sprzedaży, bo wiadomo, ze klienci nie oglądali stołów, przy których my szyłyśmy. Ikea udostępniła też maszyny do szycia-choć ja akurat przywiozłam swoją-nie lubie szyć na cudzej, boje się, że zepsuję czy coś.

Akcja trwała od godziny 10, a koniec zaplanowano na godzine 19. Miałam zostać do końca 1 tury czyli do godziny 15, ale zostałam do końca:) Co godzinę poszewki były liczone, do uszycia było 584 sztuki, a na godzine przed końcem pozostało jeszcze 100. Nie byłam pewna czy damy radę, ale tak sie wszystkie sprężyłyśmy że sie udało !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!To niesamowita satysfakcja, miec swój udział w takim sukcesie, bo że to sukces był, to nie ulega żadnej wątpliwości :) Zdjęcia nie wszystkie są moje, powiedziałabym, ze się ładnie dzielimy nimi, tak jak dzieliłyśmy się pracą, szpilkami czy nićmi :)
Bardzo dziękuję wszystkim, z którymi tam byłam :)Oraz Ikei, ze to umożliwiła:)

Za udział nie wzięli:



pomagały też inne osoby, całkiem sporo,


Kasia Kachel, 
Kasia Gawlik,
Zuzanna Suliga,
Krystyna Szczypka,
BarbaraSzczypka,
Anna Ciapka, 
Małgorzata Marchwiana,
Kornel i rodzice
Uczniowie z Zespołu Szkół Projektowania i Stylizacji Ubioru w Sosnowcu (uczniowie przekazali 14 jaśków) i
Zespołowi Szkół Budowlanych zawód Technik Technologii Odzieży, (przekazali 70 jaśków) 

Media:


 Aparaciarze:
Max, Jacek, Bartek, Karol, Krzysztof 


wszystkich szczegółów można sie dowiedzieć na blogu



Sądzę, że z tak udanym startem-ta akcja zamieni się niebawem w drugą Orkiestrę :) Pan Jurek bedzie kupował sprzęt, a my będziemy te szpitale obszywać :)

Były telewizje, radio i mnóstwo aparatów, ja sama zdjeć mam niewiele, ale jesli zajrzycie na blogi, które brały udział, to obiecuję-będzie co oglądać :) Mnie za to udało sie załapać na zdjecie na gazecie.pl - zdjęcie nr 5-chyba dzieki mojej maszynie w motylki :)


Ps. przepraszam za białe tło na części tekstu-ale kiedy cos kopiuję, tak jak te adresy blogów-to zawsze tak mam, hmm...

 koleżanki z "ławki" :) Wiola i Kasia





 584 sztuki


16 komentarzy:

  1. hihhihi, fajnie byłoby powtórzyć spotkanie:) Wpadniesz do mnie na obiad?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie to opisałaś ;-) (ta siedząca cały czas na overloku ;-)
      Pzdrawiam
      Kasia Gawlik

      Usuń
  2. Coś jest z tym podobieństwem i pewną zbieżnością celów akcji jaśkowej do wielkiej orkiestry Owsiaka :) :) może trzeba dla Natalii kupić czerwone okulary :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może czerwone a może jakis inny kolor sobie wybierze :)

      Usuń
  3. Wiesz to jest baaardzo dobry pomysl z tym spotkaniem szyciowym. Myślę, że musimy je konieczńie zrobic ;) trżeba zrobić burzę mozgów i się spotkać a przy okazji uszyć znowu coś charytatywnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo zazdroszczę Wam tej akcji. Trójmiejskie szyciarki, obudźmy się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, będziecie szyć w Craftoholicu jasie :)

      Usuń
  5. A ja miałam Twoją motylkową maszynę cały czas przed oczami i co podniosłam głowę to mi się uśmiech sam robił :)))
    Super było razem poszyć!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super! rozkręcasz się kochana! jestem z ciebie dumna jak paw, jakbym to ja sama szyła! a u mnie ikeowska maszyna nawet jeszcze nie rozpakowanaq stoi w kącie...... ale przyjdzie na nia czas! buziaki i wielkie brawa!

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie moje komentarze sa prosto z serca! a juz najbardziej sekunduję tym, którzy coś robią, rozwijają się, odnosza małe i coraz większe sukcesy! to wspaniałe znać takich ludzi jak ty między innymi, dobranoc! ja też czerpię bardzo duzo pozytywnej energii dzięki twojej życzliwej postawie, a szyjesz przepieknie! nie sądziłam, że drzemie w tobie taki krawiecki talent!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostawiła Pani u Nas intrukcję obsługi do pięknej motylkowej maszyny :)
    Jeśli Pani na niej zależy to zapraszam po odbiór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale gdzie Kochany Anonimie? W Ikei? Bo byłam u Was w niedzielę już po szyciu i pytałam to mówiono mi ze nie ma. A ja jej nie zostawiłam, tylko ktos posprzatał mi ja ze stołu, mysląc pewnie że to jakies ichnie rzeczy, a nie prywatne :) Bede dzisiaj w Ikei-jesli to z Ikei jest wiadomość, więc zapytam ponownie :) dzięki stokrotne.

      Usuń