piątek, 24 maja 2013

Dinozaury Nie Wymarły :)

Dinozaury zawsze będą się cieszyć zainteresowaniem dzieci, a zwłaszcza chłopców. Moich też to nie ominęło, i mają modele dinozaurów, książki o dinozaurach, bajki o dinozaurach a teraz, od czasu Świąt Bożego Narodzenia maja też pluszowe dinozaury do przytulania.
Dinozaury nie są przypadkowe. Są uszte absolutnie autorsko, nie zgapione i nie podpatrzone. Uszyłam je na podstawie "wyrywanek" moich dzieci. Kiedyś, gdy moi Chłopcy sie bawili, urwali kawałek kartki, ja zobaczyłam w tym kawałku dinozaura-roślinożercę naszego :) Bardzo im sie to spodobało, zaczęli go udoskonalać i wyszedł pięknie. A potem zrobili jeszcze dwa, nie wiem czy istniały naprawdę ale u nas są :) Na dowód prawdziwości pochodzenia moich wzorów, jest zdjęcie "wyrywanek" i pluszaka przy każdej. Moje Ptysie nie wiedziały, że szyję im pluszaczki i miałam wielką radość z ich radości, kiedy wyciągnęły je spod choinki. 
Nie szyłam potem tych dinozaurów, aż do teraz, kiedy to uszyłam Kropkusia dla Koleżanki. Ponieważ ma on być dla dzidziusia, ma metki na grzbiecie oraz oczka haftowane a nie z guzików. Dla bezpieczeństwa. Bardzo mi się taki kolorowy spodobał :)Być może uszyję jeszcze kilka.
Pozdrowienia dla każdego , kto poświęca czas na czytanie mojego bloga :)





13 komentarzy:

  1. Ale cudowne! Chłopcy musieli być zachwyceni, że mama umie uszyć to co narysowali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byli, byli, bardzo się cieszyłam :)Nawet w przedszkolu sie chwalili :)

      Usuń
  2. Piekne stwory, moi chłopcy na razie nie miewają zainteresowania dinozaurami ale może jeszcze im przyjdzie jak na razie rysowane są auta, autobusy, pociągi, wyścigowy :) wszystjko co zwizane jest z motoryzacja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas teraz na tapecie sa pociagi, jestem męczona o poduszke i chyba będę zmuszona popełnić :)

      Usuń
  3. Ja etap dinozaurów mam już dawno za sobą ale miło spojrzeć na te cudeńka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz Grażynko, ja w sumie późno zaczynałam, więc u mnie dopiero teraz :)

      Usuń
  4. świetne dinozaury, bardzo mi się podoba, że dokładnie według projektu chłopców ... naprawdę super mieć taką mamę...to tak jakby mieć zaczarowany ołówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, nie mogło być inaczej. Bardzo się bałam, że mi nie wyjdzie ale w sumie sie udało na szczęście :)Moja Mama co prawda nie szyła mi zabawek, ale jakie bluzki wyczarowywała ! I to w czasach, kiedy mało co było. Niestety, wtedy nie robiło się wszystkiemu zdjęć, więc mam to tylko w pamięci.

      Usuń
  5. Bombowe te dinusie :) No mama prawdziwa czarodziejka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam dinusie i uwielbiam :) Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. masz talent w plapkach :) nie zmarnuj go! a jesli jeszcze kochasz to robic - jestes szczeslwcem!

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja... ! :) podziwiam!

    OdpowiedzUsuń