piątek, 7 czerwca 2013

Made In Poland

Postanowiłam sobie znaleźć jakiś znak szczególny dla moich "dzieł". Wiele osób ma takie znaki a ja nie. Więc przyszło mi do głowy, na widok biało-czerwonej tasiemki, że taki właśnie szczególik sobie przygarnę. I tak oto , teraz wszystko co uszyję, będzie miało naszą narodową wszywkę Made In Poland. Bardzo mi się to spodobało, jakoś tak, być może ten kontrast kolorystyczny przyciąga me oko:)
Pamiętam, że kiedy byłam w podstawówce czyli lata 80, wczesne:), bardzo pożądane były rzeczy Made in China. Bo nie było. Nawet mieliśmy takie powiedzenie szydercze, Made in China prosto z Będzina-bez obrazy dla miasta Będzina oczywiście, było po prostu do rymu- na określenie rzeczy, które udawały chińskie a tak naprawdę były polskie. Zupełnie na odwrót niż teraz. Teraz wychwala się to co polskie. I całkiem słusznie :) A ja sobie podkreślę ten szczegół, że moje rzeczy uszyły moje polskie ręce. Nie pretenduję absolutnie do miana towaru eksportowego czy dobra narodowego, tak mi się po prostu spodobało i już :) Jak widać, metki będą też przy apaszkach .
Poniżej moje nowe kwiatki, nie są duże, bo ich zamiarem jest rzucić się na kanapkę lub fotel, oprzeć na większej koleżance i po prostu, jak piękna kobieta, robić wrażenie :) na razie jest ich tyle, każdy jest do przygarnięcia , więc jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam :) Średnica tych mniejszych to 21 cm. Zapraszam też, do wymyślania własnych wersji kolorystycznych, które z przyjemnością zrealizuję. Wielkość na życzenie, mogą być ogromne, a mogą być malutkie w formie broszki lub breloczka.
Pozdrawiam Was :)


12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł :)
    Śliczne są Twoje kwiatuszkowe poduszki, bardzo optymistyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysl! Te male szczegoliki naprawde przyciagaja wzrok;)))
    Piekne rzeczy szyjesz! Obserwuje Twoje poczynania i jestem zachwycona!
    Wprawdzie moj blog nie jest zbyt popularny, ale jesli masz ochote to daj znac - a umieszcze u siebie banerek Twojej Fabryczki!;)
    Buziaki Kochana! Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu-jak najbardziej umieść. To dla mnie zaszczyt i nie pierdziel, że mało masz odwiedzających bo wg moich kryteriów-i nie tylko-to całe tłumy :) Do Ciebie po prostu jest po co przychodzić, taka jest prawda :)Ściskam :)

      Usuń
  3. świetny pomysł z takim oznakowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł Asiu genialny :))))) a kwiatuszki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki :) Mnie się twoje torby podobają, moje nadal w głowie:)

      Usuń
  5. Fajny pomysł,tylko nie wiem czy nie za długie są te wstążki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz są już krótsze :) Na początku nie wiedziałam jakie dać, ale teraz takie są mniejsze.

      Usuń
  6. Witaj Asiu jak to zwykle bywa trafilam przypadkowo do Ciebie i zostane, bo bardzo mi sie podoba co robisz, a robisz cudne rzeczy,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie że trafiłaś i dziękuję, że zostaniesz:) To najbardziej budujące-że chcesz zostac własnie :) Tez pozdrawiam !

      Usuń
  7. hej
    pomysł super z tymi tasiemkami, ale malutka metka też by się przydała na apaszce :) ja zapomniałam wizytówki i nie wiedziałam jak się nazywasz, ale na szczęście wspólna znajoma mi pomogła i tu trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń