środa, 28 sierpnia 2013

Apaszkami jesień się zaczyna...

Coś fatalnego, miałam  dzisiaj naprawdę lekkie pióro, napisałam wielkiego posta, a teraz mam ochotę rzucić laptopem, bo zaznaczyłam cały tekst aby go umieścić centralnie i ni z tego ni z owego, po prostu skasowałam. Nie pytajcie o słownik wyrazów brzydkich, jakim się posłużyłam. Opasłe tomisko. Do teraz mnie to trzyma, ale ces't la vie. Tak samo już nie będzie, lecz postaram choć z grubsza klimat ogarnąć.

...ano apaszkami jesień się zaczyna., co chronić mają szyjki małe przed jesiennym wiatrem małym, jak i przed wichurą wielką. Mimozami też, a owszem, bo to mimozy z wioskowego bukietu, wraz z innymi chwastami zauroczyły mnie kolorystyką jesienną. Więc kiedy zobaczyłam materiały w tych kolorach, moje serce zabiło mocniej a oczy zaświeciły się  co najmniej tak, jak na wyprzedaży w Zarze, kiedy czekam na konkretną rzecz:) Kupiłam i uszyłam apaszki godne pożądania :)
Z apaszek tych nie ma już wiewiórek oraz lasu na fiolecie bodajże biskupim, jednakże niech dadzą znać Ci, którzy zapragną którejkolwiek, albowiem zamówię materiały z chęcią ponownie i będzie im uszyte. Bez krępacji proszę, czekam z niecierpliwością:)

Miało być dużo napisane, ale jak to mówią "miało, miało ale się.... yyy, no dobra napisze to..... zesrało" lub też jak kto woli delikatniej "było, ale się zmyło". To koniec. Na tenże koniec jednak zapraszam Was na mój reaktywowany pierwszy blog. Tłumu tam nie ma, każden jeden zdąży przeczytać, tym bardziej, że tak umiejętnie zmieniłam sobie nazwę bloga wraz z adresem, że zniknęłam wszystkim z pola widzenia. Ano tak, zamiast najpierw dać znać, że tak zrobię, ja siadłam, zrobiłam i sruuuu, poszło.  Oto link:
To mój dzień czy nie mój dzień, sama już nie wiem, bo niby dobrze mi się pisze, ale przeważnie dzisiaj piszę po to, by to stracić:)
Uwaga, zaraz zabiorę się za wycentrowanie czcionki ponownie....
...jest, misja zakończona sukcesem, zostawiam więc Was ze zdjęciami chwastów oraz, jakżeby inaczej, ze zdjęciami apaszek, które Wam tak natrętnie wciskam :)


















14 komentarzy:

  1. Przecudne "chwasty", bajeczne kolory i nieziemskie apaszki! Zaczynam odczuwać jesień :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? sama bym się przyodziała :) dziękuję pięknie :)

      Usuń
  2. My już bez Pani apaszki nigdzie się nie ruszamy:) a co do tego tekstu to tak straciłam pracę na obronę;) ale jest tyle trików w wordzie,że wszystko da się odzyskać! Nawet jeżeli nie mamy opcji samodzielnego zapisu przez worda:) może później poszukam jak to się bardziej fachowo nazywa, po odzyskaniu promotorka mnie nie 'oskalpowała' a ja szczęśliwie zdobyłam literki przed nazwiskiem i do tej pory wiem aby WSZYSTKO ZAPISYWAĆ S U K C E S Y W N I E ;) pozdrawiamy i ściskamy! K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś niesamowitego jak miło mi czytać takie komentarze. Żebym to jeszcze wiedziała kto napisał :) Ja kurczę pisze od razu posta, był zapisany, ale zaznaczyłam tekst i źle kliknęłam i poooszło:) No trzeba mieć jakiś talent przecież:)

      Usuń
  3. świetne materiały :) chusteczki są bardzo energetyczne :) i wesołe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ago, Twoje plastyczne oko to ważny głos :)

      Usuń
  4. Mega odjazdowe :D superaśne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha,ha, pewnie, miało tak być :) Pozdrawiam Cię i maleństwo Twe:)

      Usuń
  5. śliczne cuda tworzysz :) gratuluję!piękne kolorowe i cieplutkie:)
    proszę o gratisa;) ale nie w postaci apaszki, a informacji ;P gdzie kupujesz metki drukowane-tasiemki z nadrukiem, wstążki? Szukam i szukam po mojej mieścinie i nigdzie nie mają rypsowych w kolorze innym niż total black, a co dopiero z nadrukami :/ mam nadzieję, że prośba o gratis info będzie potraktowana cieplutko :)będę wdzięczna ogromnie! a Ty szyj szyj i nie zrażaj się-ludzie tacy są-uwielbiają brać, brać, brać i nie dawać nic w zamian nawet ciepłego słowa :/ życzę Ci powodzenia w rozwijaniu warsztatu :) 3mam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisałam Kochana, dziękuję za komentarz i odwiedziny :)

      Usuń
  6. Witam
    Śliczne apaszki, mam pytanie jakie są wymiary tych apaszek i cena? Są śliczne:).
    Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sprawie cen zapraszam na maila lub wiadomość przez fb. Wymiar w sumie uniwersalny, choć bywa ze robię ciut mniejsze i ciut większe.Zależy :)I dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń