środa, 14 sierpnia 2013

Shabby Chic-coś pięknego! I gdzieś tam moje poduszki :)

Uwielbiam oglądać wnętrza, uwielbiam styl retro, shabby chic, wiejski i wszystko co podobne temu :) 

Co do wnętrz i zewnętrz, lubię oglądać DOMO+ i programy, które nadają. Mogę to oglądać często i długo i myślę sobie wtedy o tym, co tez ja będę miała we własnym domku kiedyś.Na dzień dzisiejszy wychodzi na to, że chyba wszystko :)

Na pewno będę miała własnoręcznie uszyte poduszki. To na bank obiecuję. Póki co, uszyłam takie dla siostry.Na razie to jeszcze niespodzianka, ale mam nadzieję że będzie cudowna. Poszewki uszyte są z białego płótna, a ozdobione pasem białej koronki. Koronka jest absolutnie wyjątkowa, ponieważ jest odpruta od bluzki maturalnej mojej siostry, a bluzkę uszyła nasza Mama :)Mama ostatnio przyniosła mi pudło z koronkami i serwetkami i tam właśnie była ta koronka. Sentymentalnie znów :)

Poduszki są w stylu shabby ,bo moja siostra jest w takim stylu równie mocno zakochana jak ja. Podobają nam się nowoczesne wnętrza, ale jednak skłaniamy się ku tym romantycznym. Będą pasować do angielskiej romantycznej sypialni. Poduszka grafitowa, została uszyta przy okazji, bardzo mi się spodobała taka poszewka z serwetką, więc będzie ich więcej i w innych kolorach. Jeśli ktoś chciałby zaaranżować swoje wnętrze taką poduszką-zapraszam serdecznie :)

Szyjąc takie rzeczy, zawsze myślę o tym, że będę kiedyś miała własny dom. Myślę o tym jak będzie wyglądał, co tam uszyję, kupię, zrobię, jak pomaluję i takie tam pierdoły marzycielskie. Będę oglądać gwiazdy bujając się z mężem na hamaku wieczorami, a kiedy będzie padać, siądziemy sobie z winkiem na huśtawce ogrodowej, zadaszonej, i będziemy słuchać jak pada deszcz i zaciągać się zapachem mokrej ziemi. Poranki będę spędzać samotnie siedząc na tarasie i pijąc kawę. Mój mąż lubi sobie pospać a kawy też nie pije, więc nie czuje zupełnie mojego fioła tarasowo-kawusiowego:)A mam go, oj mam :) 

Dzisiaj widziałam spadającą gwiazdę, jedną, ale to bardziej niesamowite trafić na tę jedną akurat , choć osobiście żałuję, że umknął mi cały meteorytowy deszcz.Ale ta jedna gwiazda to znak, że marzenia się spełnią, muszą:) 

Siedzę na wiosce, w pięknym domu mojej siostry i jestem cała nerwowa z chęci rzucenia się na własne mieszkanie, aby je posprzątać, coś zmienić, przeobrazić, coś kupić, zrobić, uszyć :) Zawsze tak mam, naoglądam się czegoś gdzieś, a potem chcę zrobić milion rzeczy na raz, co oczywiście mi nie wychodzi tylko frustruje okropnie. 

Zamieszczam zdjęcia moich poduszek oraz zdjęcia wnętrz, które zawsze robią na mnie wrażenie, mogłabym wklejać ich miliony pewnie, ale sądzę, ze sukcesywnie będę to robić. Bo po prostu nie wytrzymam :)

Zdjęcia z internetu:








A tu moje podusie-zapraszam do zamawiania-są niepowtarzalne :) I mam nadzieję, że Wam też się podobają?






14 komentarzy:

  1. Podobają mi się twoje inspiracje, a poduchy to już szczególnie. Piękny prezent zrobiłaś dla siostry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madzia, połowa kobiet co najmniej w takich klimatach zakochana pewnie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Piekne inspiracje...ja tez mam podobne marzenia... Zycze Ci, zeby sie wkrotce spelnily!
    A Twoje podusie sa sliczne:))
    Buziaki. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie dziękując dziękuję, coby tradycję przesądową zachować:) Ściskam również :)

      Usuń
  3. Pięknności. Nic tylko podziwiać :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Te poduszki inspirują a blog.. ah , piękny wpis! Kasiok

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie pomieszczenia systematycznie zmieniam pod ten styl swoje mieszkanko jednak powolyutku bo wszystko to kosztuje ogromne pieniadze, niestety.

    Podusie super pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Wiolu, Ty już masz sporo drogi za sobą, bo widziałam Twoje cudne wnętrza, ja na razie mam wnętrze na zielono. Tak chciałam, ale teraz chciałabym na biało, tylko jak pomyślę o tej pracy to może jeszcze wytrzymam troszkę, chociaż trudno mi :) No i oczywiście kasa, wiadomo, sporo moge uszyć-to juz duży plus, ale nie wszystko zrobię sama.

      Usuń
  6. Też bardzo lubię ten styl, oglądając zdjęcia czuje się atmosferę i MAGIĘ miejsca! Wg mnie są one niepowtarzalne i dodają uroki domowi. I osobom w nim mieszkającym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Natalia, takie wnętrza sa magiczne. Marzę o takich, mam nadzieję, ze kiedys pokażę własne :)

      Usuń
  7. poduszeczki są mega śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są, zwłaszcza ta granatowa.

    OdpowiedzUsuń