czwartek, 1 sierpnia 2013

Worki na kapciuszki lub inne ciuszki :)

"A czas płynie i płynie,Ty wędrujesz, Ty grasz. Przemijają kolejne jesienie :)"
Pełnię lata mamy na razie, ale przede mną jesień wielkich zmian i tak mi się ta piosenka przypomniała. Bo wcale nie czuję, że lat tyle wstecz śpiewałam ją na turystycznym szlaku. Ale jak wiadomo, ja sentymentalne jestem mocno, i czasem myślę, jak to się w góry jechało, puszki w plecaku nosiło i szło się na tatrzański lub inny szczyt. Nocowało się tam, gdzie gospodarz pozwolił, albo w PTSM-ach, w schroniskach. Piękne czasy :)
A teraz piosenka nadal w głowie, a we wrześniu mój Mały Starszak do zerówki idzie, a mój Mały Maluch do przedszkola. Moje małe chłopaczki-przytulaczki. Ajć, mam nadzieję, że to tylko mnie boleć będzie, choć z drugiej strony Bogu zawsze dziękuję, zaraz po tym jak się zmartwię, że tak właśnie jest i mają te możliwości rozwoju. takiego i siakiego, nie nazwę , bo o nich to ja strach mam ogromny zawsze. Nie ma sensu tego tłumaczyć, bo każda mama wie, co mam na myśli. 
Koleżanka ostatnio pisała (:)), że fryzjerka jej syncia podmieniła, ona dała na fotel malucha a dostała chłopczyka. I ja od razu pomyślałam o tym jak się czułam, kiedy mój Ma usiadł na fotelu fryzjerskim i z przydługich włosków jakie miał (takie paziowe) , zrobiono mu letnią krótką fryzurkę.To był taki strzał w łepetynę moją-naprawdę-ja tu tiutiam i niańczę, żeby jak najdłużej ich (moją) dziecięcość (młodość) zatrzymać a tu fryty, no way, ces't la vie...
Ostatnio leżeliśmy sobie z Mi i mówię mu, że to niesamowite, że on i Ma są moimi synkami, że często o tym myślę właśnie, na co mój trzylatek mówi, tak...to niesamowite że tu żyjemy, a ja na to, że jestem strasznie szczęśliwa że ich mam, że to wielkie szczęście mieć takich wspaniałych chłopczyków, i takiego super Tatusia a mój trzylatek na to, że oni też są bardzo szczęśliwi, że ja szyję dla nich tyle rzeczy :) No i strasznie mnie rozbawił i rozkleiłam się i tłumaczyłam, że ze wzruszenia też można płakać i że nic mnie nie boli :)
Rosną.
Jeszcze na razie tylko myślę o tych zmianach , jeszcze nie czuję, ale ponieważ termin się zbliża, uszyłam chłopcom worki na kapcie. Z literkami. 
Worki nie są ogromne, są takie w sam raz. Przez 3 lata przedszkola mój Ma nie miał tam nic innego poza tenisówkami i chusteczkami, wiec stwierdziłam-po co większy? Teraz, w zerówce i tak będzie on już stricte na tenisówki, bo przecież książek czy zeszytu nie pozwolę mu nosić w worku.  Poza workami dla moich Synciów uszyłam tez 3 z balonami. Aplikacje są cudne i jestem nimi zachwycona, worki mogą być na kapciuszki, ale mogą być na strój do gimnastyki lub po prostu na cokolwiek, choćby w domu. Gdybym miała maluszka, pewnie coś bym tam trzymała i powiesiła dla ozdoby, więc jeśli się komuś podobają-zapraszam:) Jeśli ktoś miałby ochotę na większy, inny, z innym wiązaniem, z literką-tez zapraszam jak zwykle niezwykle serdecznie:)






8 komentarzy:

  1. Worki są świetne, bardzo mi się podobają.
    Pamiętam jak przeżywałam w zeszłym roku gdy moja 2,5 latka szła do przedszkola. Poszło gładko bo ona uwielbia swoje przedszkole. Teraz od miesiąca jest w domu bo wakacje i ciągle marudzi o przedszkole. Na szczęście w poniedziałek już wraca tam znowu.
    I to prawda, że przedszkole wspaniale rozwija dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, mam nadzieję, że mój tez polubi od razu i nie będzie problemu :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Super te worki i takie słodkie, kolorowe...moja córcia też idzie od września do zerówki ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No wrzesień, to mega ważny miesiąc dla rodziców, zwłaszcza tych dzieci, które coś rozpoczynają właśnie. Mam nadzieję, że wszyscy będą szczęśliwi :)

      Usuń
  3. Świetne worki.Chłopaki będą je dumnie nosić, że to ich mama uszyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję:) I że Mi scen nie będzie robić. Ale ogólnie to moje dzieci to najcudowniejsze żiri:) Bardzo łaskawe:)

      Usuń
  4. Dobry wieczór, zapraszam Panią do odbioru wyróżnienia :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń