czwartek, 24 października 2013

Samochodowy raj :)

Przedstawiam samochodowy raj, materiał, w którym się absolutnie zabujałam. Jest kolorowy, porządny i piękny i uwielbiam z niego szyć. uszyłam z niego do tej pory poduszki dla moich Ptysiów, autka przytulanki, pościel dużą na zamówienie oraz jasie tradycyjne i śliczne. 

Wszystkie te rzeczy bardzo Wam polecam, bo naprawdę są wspaniałe, i wcale nie dlatego, że ja je uszyłam. Chodzi o to w jaki sposób zdobią wnętrze w którym przebywa maluch, sprawiają, ze całość jest kolorowa, dziecięca i bardzo, bardzo brum-brumowa :) Moje Ptysie uwielbiają te poduszki i  jest już postanowione, że uszyję im jeszcze kołderki, bo uszywszy już jedną, wiem, jaki fajny sen w takiej pościeli będzie :) 

Jeśli macie ochotę na taki prezent na gwiazdkę, to ja zdecydowanie polecam, bo naprawdę warto. Z takich samochodów, każdy mały facet się ucieszy, tyle do oglądania.... :) Tylko proszę, zamawiajcie wcześniej, tak abym zdążyła odszyć wszystko i aby nikt się nie stresował.  

Jak widać na zdjęciach, wersje autek-przytulanek są dwie, jedna dla starszaka z tzw. chwytakiem (tak nazwał mój Mi tę tasiemkę do trzymania), a druga wersja jest dla całkiem malutkich wielbicieli metek i ciumkania. Można powiedzieć, że to taki autkowy metkoś jest.










10 komentarzy:

  1. Świetny materiał, taki faktycznie chłopięcy bo bardzo - brrrumowy. Chłopcy muszą być niesamowicie szczęśliwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi są zadowoleni z poduszek, więc sądzę, że i reszta nie pogardzi :)

      Usuń
  2. Świetna jest ta pościel i dodatki. Idealne do pokoju chłopców!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo radosny materiał, śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o! to musza byc świetne sny w takim otoczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale boska. szkoda,że mam tak duże zapasy...

    OdpowiedzUsuń