czwartek, 7 listopada 2013

Czapka z nausznikami i komino-szal do kompletu :)

No więc przedstawiam, naprawdę, bez kitu i ściemniania, moją pierwszą czapkę !
 Jestem z tego zestawu ogromnie dumna, bo wyszedł przepiękny i wypasiony taki jakiś:) 
W sumie dzianiny na czapki kupiłam już dawno,  miałam szyć takie zwykłe smerfetki, ale jakoś tak, nie zabrałam się za to, bałam się, że mi nie wyjdzie itp.  Teraz natomiast , coraz bliżej czasu, kiedy to wiucha i śnieg pada, a ja nie mogłam nigdzie znaleźć czapek dla moich Ptysiów, chciałam aby zakrywały uszy i były ciepłe. A takie ze sznureczkami to ,tylko dla małych widziałam. W dodatku, chciałam dopasować do kurtek. Mam czapkę z szalikiem dla Ma, i jest ciepła i przyjemna, właśnie taka jak ta moja, ale jest czerwona, a kurtka jest żółta z granatowym. Niby nie wadzi, ale po co Mama ma maszynę ? :) Poszukałam więc w necie jak się szyje i uszyłam. 
Dzianina dresowa w granatowe dziwne litery i minky mango. Idealne dla Ma :) Troszkę się obawiałam, czy się uda, czy będzie pasować, czy nie zepsuję, ale chyba się udało. Co ja piszę! Na pewno się udało ! Zrobiłam pompon z włóczki, która się wyleżała ze 100 lat u mojej Mamy, a potem u mnie. Już nawet pytałam różnych szydełkujących osób czy nie chcą jej, za koszty wysyłki, ale nikt nie wyraził zainteresowania, a szkoda było wyrzucić. I się przydała :) 
Pompony minkowe, bardzo fajne, długie, można zawiązać pod szyją i wtedy to już kompletnie szczelna osłona. Sama czapka ciepła jak marzenie :)  Do kompletu szaliko-komin, można mieć pod szyją a dla mega ciepłoty i wichur-zapiąć na wierzchu czapki. Żeby nie było nudno, przód połączyłam z granatową dzianiną, moim zdaniem jest ciekawiej. Teraz jeszcze będzie komplet do czerwonej kurtki Mi, mam równie crazy dzianinę w tych kolorach, ale muszę czerwone minky zakupić, pasowałoby też czarne, ale czarne będzie dla Tatusia, który sobie też czapę zażyczył. Muszę tylko dopytać, czy chce pomponiki :)
Na zdjęciach Mi , i jak widać czapa pasuje też świetnie na niego.
No to jak? Podoba się Wam ?











15 komentarzy:

  1. ''majstersztyk'' ! :D Piękny komplet :) szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, sama jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  2. i śliczne kolory, żółty taki energetyczny:) w sam raz dla mojego łobuza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten żółty jest super właśnie, robiłam z niego apaszki fajne, a przyznam, ze trudno mi było znaleźć czapkę w tych kolorach :)

      Usuń
  3. Rewelacja, chętnie bym taki komplecik stworzyła dla swoich pociech. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny komplecik, naprawde jestem zachwycona!!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiuu BOSKA czapulka!!! Ja właśnie szyję rękawiczki też dziewicze, aż się boje co to będzie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pięknie będzie :) Musze też może uszyć do kompletu, toś mi teraz niepokój dała w ręce :)

      Usuń
  6. Czapka wyszła świetnie, ale pozujący model jest THE BEST taki radosny :) w sumie też bym się cieszyła gdybym miała taką fajną czapkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, no pewnie. Zobaczymy jak mi wyjdzie taka dla męża :)

      Usuń
  7. Fantastyczne :) I kształt i kolory mi się podobają. Rzeczywiście do tego rękawiczki i już w ogóle super :) Model pierwsza klasa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń