niedziela, 3 listopada 2013

Poduszka Telewizyjna :)

Kolejna moja poduszka telewizyjna. 
Taki pomysł kiedyś miałam, aby uszyć poduszkę, która będzie leżała na kanapie i będzie miała kieszonki na piloty. Bo straszną rzeczą jest rozsiąść się wygodnie na kanapie , poobkładać przegryzkami i nagle się okazuje, że pilot został na szafce czy gdzieś tam :) No porażka, trzeba wszystko znowu poodstawiać, uważać, aby się nie przewróciło i nie wysypało i po wzięciu pilota, całą procedurę moszczenia się na kanapie przeprowadzić raz jeszcze.
Tym razem jest to poducha telewizyjna  na prezent, ma długie kieszonki na duże piloty i małą na mniejszy (jak ja to pięknie opisałam :)) Jak widać, do środkowej wsadziłam gazetę z programem, która też ma właściwości znikające. Taka poduszka, może jak najbardziej służyć też do opierania się, wystarczy ją po prostu odwrócić pilotami do tyłu i już.  Kolorystyka poduszki jest raczej uniwersalna. Kwiaty są po to, aby było po prostu wesoło :) Mam nadzieję, że się spodoba. Takie poduszki-poszewki, mogą powstać oczywiście we wszystkich kolorach i w różnych kombinacjach. Zamiast miejsca na pilota , możne tam być większa kieszonka na misia lub laleczkę :)
Pozdrawiam i komentujcie bom ciekawa :)






12 komentarzy:

  1. A mi by się przydała zakładka-fartuszek tv na łóżko, coś takiego co rozwiesza się na oparciu łózka z kieszonkami :) już długo o tym myślę.. kieszonki na komórkę i na pilot :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam taka kieszonkę zakładkę, kupiłam w Ikei, ale chciałam coś innego, bo nie zawsze jest gdzie i jak, fajnie przymocować taką kieszonkę:)

      Usuń
    2. tyle razy byłam w ikea i jeszcze się z czymś takim nie spotkałam, jest jeszcze coś takiego?

      Usuń
    3. Pojęcia nie mam, bo sie nie rozglądałam, ale być może jest.Ja to kupowałam kilka lat temu.

      Usuń
  2. fajna podusia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to sie nazywa prktyczny prezent! jestem bardzo na TAK - świety pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. przydatny gadżet dla mego mężusia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny pomysl! Skad ja znam ten bol kiedy juz uloze sie wygodnie na sofie, a pilot lezy poza zasiegiem, wrrrrr;) Piekna i praktyczna zatem ta Twoja podusia:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń