czwartek, 30 stycznia 2014

Groszek z Miętówką-Bardzo Zgrany Duet

Groszki uwielbiam, w różnych kolorach i wielkościach, bo urodne są przecież nieziemsko. Jako że zamówienie dostałam na pościel z groszkiem, razem z panią Moniką ustaliśmy taki melanż groszków biało-szarych, uznając, że połączenie będzie cudowne. A Pani Monika jeszcze zachwyciła się połączeniem szarości z miętą, i całkiem słusznie przyznam, bo teraz i ja się w takim połączeniu zakochałam :) Czyż nie wygląda to pięknie? Na szczęście wpadłam na pomysł zrobienia wypustki z atłasowej wstążki, bo miała być wypustka właśnie ,a ja niestety nie mam żadnego sensownego sklepu z pasmanterią u siebie, a na allegro też nic nie znalazłam. No porażka z tym u nas. Ale tasiemka sprawdziła się bardzo fajnie :) Jednak przyznaję się bez bicia, że o ile uszycie pościeli z ta wypustką jakoś poszło (szyłam jak zwykle "na wyobraźnię"), o tyle ochraniacz mnie lekko sponiewierał. Może dlatego, że jest długaśny, a materiał jest jednak bardziej elastyczny niż tasiemka. No ale misja zakończona sukcesem, pomimo tego, że wymagało to ode mnie o wiele więcej pracy i czasu , niż zakładałam.
Pościel jest łączona z białą górą, z jednej strony szare groszki na bieli, a na drugiej białe groszki na szarości. Podusia z każdej strony w inne groszki i taki sam ochraniacz do łóżeczka, z jednej strony biały w szare z drugiej szary w białe. W razie czego, można sobie poszaleć kolorystyką :) Do kompletu można też uszyć organizer, zawieszki na baldachim, przytulanki, no i sam baldachim także. Właściwie baldachim, to jedyna rzecz, jaką uszyłam moim dzieciom, kiedy były malutkie. Wtedy jeszcze szyciem w takim zakresie jak teraz,  się nie parałam, ale nie mogłam znaleźć baldachimu, który by mnie satysfakcjonował kolorystycznie i cenowo, więc go zrobiłam. Kiedyś pokażę przy okazji, razem z innymi rzeczami, które uszyłam na samiuśkim początku :) To będzie dla mnie bardzo przyjemny pościk chyba :)
To kolejna pościel uszyta przeze mnie, i mocy nabiera moje pragnienie, aby pościel uszyć dla siebie również. Tym bardziej, że pościele, które mi się podobają są najzwyczajniej w świecie drogie i nie stać mnie na mnie. I chyba taniej będzie mi uszyć sobie samej. A jeśli nie będzie taniej, to przynajmniej będzie taka , jaką na pewno będę chciała :)  Jak się zdecyduje uszyć, to na pewno Wam przedstawię dzieło.
Tymczasem zapraszam do obejrzenia Miętówkowego Kompletu.







10 komentarzy:

  1. Śliczna :) Podobna do mojej groszkowej wyprawki :)) http://boginieprzymaszynie.blogspot.com/2013/10/projekt-wyprawka-dla-maej-ksiezniczki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna pościel - dziękuję Pani Asiu za uszycie właśnie o to mi chodziło :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się pani Moniko, mam nadzieję, że i na żywo spodoba się Pani równie bardzo, ale mnie się podoba, a ja krytyczna strasznie jestem wobec siebie, więc chyba będzie ok :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Zadziwiasz mnie coraz bardziej! Taki komplet toz nie lada wyzwanie, a Ty poradzilas sobie z nim po mistrzowsku! A kolorystyka mnie totalnie zachwycila.. tak przytulnie, po dzieciowemu, ale nie za slodko, pieknie:) Szczerze podziwiam Twoje dziela, robisz je wkladajac cale swoje serce, to widac!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, w moich pracach tyle serca co w Twoich pięknych ubraniach. Ja tez Cię szczerze podziwiam i choć nie udało mi się zostawić na razie komentarza ("Mamoooo.....cokolwiek" mnie oderwało), to spódnica jest świetna, zresztą sam materiał jest fantastyczny !

      Usuń
  4. Och, urocze są te groszki. Wyczarowujesz prawdziwe cudeńka :-) Piękny zestaw dla maluszka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko jedyna!!!! Jaka cudna ta pościel!!!! przecudnej urody! a wiesz, że ta dziewczynka, która dostanie twoje piekne podusi właśnie przyszła na świat przedwczoraj? :):) pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie dotarła do mnie pościel - jest śliczna na żywo wygląda jeszcze lepiej :-)))))) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Czekam na zdjecie w takim razie :)

      Usuń