piątek, 28 marca 2014

DIY Recykling i Gwiazdy na Kaptur

Krótko i na temat :)
Miałam wczoraj nie szyć, ale  postanowiłam zrobić coś co leżało już od dłuższego czasu. Zakupiłam kiedyś używaną bluzę, bo spodobały mi się gwiazdki na dresie. Bluza trochę zniszczona, ale na przeróbki w sam raz i kaptur miała fajny :) Zakupiłam też wiatrówkę za grosze, bo się strasznie spodobał kolor i tak ogólnie, nie miałam nic dla Mi. Wiatrówkę zakupiłam dopiero kilka dni temu. I się wczoraj zawzięłam, i przeszyłam kaptur z bluzy do kurtki, bo co jak co, ale kaptur to rzecz fajowa jest. Uwielbiam je, a to dlatego, że jak nie ma na tyle chłodno, aby zakładać czapkę, a zmieni się pogoda nagle-kaptur jest i po strachu, że się dziecko przeziębi :)
Starałam się pamiętać, aby w miarę zrobić zdjęcie każdemu etapowi, tej skądinąd wcale nieskomplikowanej pracy.
Kaptur należy po prostu:
 odpruć
 przyczepić
 przyszyć
 obszyć 
i voila-gotowe :) 
Mój był zbyt szeroki do obwodu stójki, ale po prostu zrobiłam zakładki, dzięki temu nie stracił na pojemności, a jak się zapnie kurtkę i założy kaptur, to jest  fajnie dopasowany i wiatr nie zwieje go z głowy. Widać, że przy tasiemce raz mi igła zeszła, ale z tego się nie strzela, jak to mówią, więc nie przeszkadza mi to wcale :) Teraz wiatrówka jest jak ta lala, a z reszty bluzy też coś zrobię, na razie to tylko pomysł, ale mam nadzieję że do realizacji dojdzie szybciej niż za rok :)
A Wy? Co o tym sadzicie?



 A tu Mi mówi "Seeeeer" do zdjęcia :)



4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję , również za to, że chciało Ci się zostawić komentarz :)

      Usuń
  2. świetny pomysł, mała zmiana - duży efekt

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z tym recyklingiem :)

    OdpowiedzUsuń