wtorek, 10 marca 2015

Motyle bardzo wiosenne i absolutnie wyjątkowe :)

Wróciłam właśnie z przeglądania blogów z wnętrzami. 
No i kurczę, to jednocześnie rozkosz i męka jest. 
Rozkosz, bo od razu marzę o tym, że udaje mi się mieć podobnie, a męka, bo wiem, że to wcale nie takie proste. Wiadomo, że mogę sobie uszyć różne rzeczy, co czasem oczywiście czynię, ale takie malowanie mebli? Ścian? To czasem działania na wielką skalę i nie ma co udawać, trzeba na to wydać pieniądze nieszczęsne, choćby na farby właśnie. Niemniej jednak-główkuję sobie :) Chciałabym troszkę pozmieniać coś na wiosnę właśnie, tak strasznie mnie nosi :) 

A szyciowo , jako że wiosna już zagląda w okna coraz bardziej, mam do pokazania wiosenne motyle. Są wyjątkowe, oryginalne i nigdzie indziej takich nie znajdziecie. 
A to dlatego, że uszyte są z materiału na zamówienie z projektu, który robiła zdolna koleżanka dla mnie :) taka jestem wypasiona w oryginalność :) 

Motyle to poduszki, całkiem duże, bardzo przyjemne, wypełnione silikonowa kulką, z drugiej strony minky w pastelowych kolorach-mimo, że to minky o mniejszej gramaturze niż to, którego używam do szycia apaszek, to jest milutkie i równie piękne jak widzicie. Na wiosnę jak znalazł, zwłaszcza że owady ostatnio na wielkim topie :)
Jak się Wam podobają?

Jeśli mielibyście ochotę na takie poduszki-zapraszam na FB w celu napisania wiadomości prywatnej.





9 komentarzy:

  1. Śliczne te motylkowe poduszki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super poduchy, a do tego materiał zaprojektowany na specjalne zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się postarałam :) Ale bez koleżanki, która mi pomaga projektować bym nie dała rady :)

      Usuń
  3. Są ekstra ale nie do mojego wnętrze. :P Mi są potrzebne proste, jednokolorowe poszewki. I tak do końca nie wiem w jakie kolory pójść. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zawsze jest problem, kolory, ja ostatnio miałam salon turkus, beż biel, przymierzyłam dwa materiały do kanapy, kolorowe zygzaki i taki stonowany w kolorystyce, no i bardziej mi się ten kolorowy widział, mimo, ze kolory wcale nie takie jak na reszcie rzeczy :)

      Usuń
  4. O matko, jakie piekne poduchy z motylami, można je kupić???

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwycające, ogromnie mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń