piątek, 27 marca 2015

Park Tradycji Siemianowice Śląskie- Kiermasz Różności

W poprzednią niedzielę z przyjemnością rozpoczęłam sezon kiermaszowy. 
Oczywiście nigdy nie chce mi się zbierać , aby jechać, ta ilość rzeczy, pakowanie, pilnowanie, aby nic się nie zgniotło, nie odkształciło. Niby pluszowe rzeczy, ale nie można tego tak ot popakować. Gdybym tak zrobiła, rzeczy odkształciłyby się i wyglądałyby tak, jakbym je wzięła dzieciom spod główek o poranku :) potem, mogą już tak wyglądać, to nie porcelana, ale zanim się sprzedadzą-mają być na baczność :)

Miejsce kiermaszu piękne, Park Tradycji w Siemianowicach Śląskich , w pobliżu osiedle tym bardziej więc dziwi mnie, że impreza nie była zbyt reklamowana. Gdyby nie dwie imprezy towarzyszące-konkurs czy występy dla dzieci- ludzi odwiedzających kiermasz byłoby jak na lekarstwo. Nie chodzi mi już o samą sprzedaż, ale o odwiedzających. Napotkany znajomy mówił, ze nie widział na mieście żadnego plakatu, przyszedł, bo znajoma też była Wystawcą.

Drugą rzeczą, której nam brakowało to muzyka- w tym pięknym miejscu wiało przygnębiająca czasami wręcz ciszą. Ponoć nie ma tam nagłośnienia, tak mówiono na recepcji. A przydałaby się jakaś muzyczka w tle, bo wtedy od razu tak radośniej się robi :) Ale może to tylko ja jestem dziwna i tego potrzebuję :)

Zdjęć jest kilka, ale nie mam np. zdjęcia drzwi do toalet, które były piękne, i miały bulaj, a w środku oczywiście beton, cegła i rury nigdzie nie pochowane. Cudo !









1 komentarz:

  1. fajne miejsce na kiermasz, bardzo klimatyczne
    a Twoje bawełniane cudnosci to wspaniały upominek dla dzieciaczków
    motyle poduchy skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń