wtorek, 9 czerwca 2015

Eko Park w Chorzowie i kolejne warsztaty.

W ostatni weekend maja gościłam na Eko Parku w Chorzowie. 
Duża imprezka, mnóstwo atrakcji dla dzieci i dorosłych, ekologicznych, związanych z wiedzą wszelaką i ogólnie zabawą.
 I do tego my, rękodzielnicy :)
Pogoda kapryśna, najpierw dopisała za bardzo, a potem wylała na nas wiadro wody, niejedno zresztą. Ale fajnie było. 
Poza sprzedażą dzieł włąsnych , robiłam moje warsztaty wyklejankowe. 
Wymyśliłam je jakieś 2 lata temu, jako rękodzielnik byłam dosyć świeża, mało doświadczona i ogólnie przerażona faktem, że mam coś takiego jak warsztaty w ogóle zrobić. I nie wiedziałam co mam zrobić na dodatek. Cudem jakimś wpadłam na wyklejane obrazki z moich resztek tkanin i nawet się nie spodziewałam, że efekty będa takie widowiskowe, 
A są. 
Za każdym razem, równie mocno zachwycam się każdym obrazkiem jaki powstaje w Waszych zdolnych rękach :) Zresztą zobaczcie na zdjęciach, a to i tak nie wszystkie zdjęcia, bo nie byłam w stanie robić wszystkiego na raz.
Nie jestem pewną siebie osobą, ale z tego pomysłu naprawdę jestem dumna :)
Poza naszymi warsztatami, kiermaszem, były pokazy. Między innymi tego przyjemnego "ptaszka" :D Imponujące skrzydła udało mi się kilka razy sfocić nawet. 
 Niestety niewiele słyszałam, bo nie mogłam zbyt daleko odejść od stoiska.







 a tu jak widać nauka łapania żywej ofiary :D






3 komentarze:

  1. Pomysł z wyklejankami naprawdę świetny, Widać to zresztą po zaangażowaniu dzieciaków:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemna impreza. A na twoim stoisku dowód, że można zrobić coś fajnego niemal z niczego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie podpatrywac twoja droge rozwoju, pamiętam jak zaczynałas, to bardzo cieszy jak widać gdy ktoś ma pomysł na życie, jestem całym sercem z Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń